The Entourage

Tuesday 15 May 2012

When Gold Finally Meets Platinum

Hey hey.. :)

I will be on leave today starting tomorrow until Friday so I will have a very limited access to the internet and of course to my blog. Nasib baik laa cuti approved. Yeayy! Esok sampai Jumaat adalah hari busy sedunia memandangkan aku cuma tinggal lagi tiga hari je lagi untuk buat any last minute preparation for my engagement ceremony (Benda-benda besar macam catering, canopy and stuff dah settle. Tapi berkecamuk gak laa dalam otak ni bila pikir menda-menda kecik yang tak settle lagi. Remeh sungguh laa tang yang ni). Hope everything goes as smooth as can be. Dan tak hujan. I really do hope not.

Since I will be away from the computer for a while (do miss me, will ya? :p), the entries after this entry will be scheduled entries just so this blog won't be lonely and empty (the entries will be just countdowns, anyways). The review will be done after my cuti.

Skang ni dah start rasa nervous yang amat sangat dah. Tiba-tiba rasa macam takut nak tinggalkan meja opis nih. Rasa macam tak nak balik. Ahaha. Sengal. Excited memang laa ada. Tapi nervous tu lebih lagi. With this engagement, I'll be officially taking one big step forward in my life. Dah lama tak buat keputusan besar-besar cani. Ekeke.. Apa-apa pun, it's too late to regret and definitely no turning back. Eh. Jangan pikir yang bukan-bukan. Aku tak regret pun. Memang tak nak turn back pun. Memang bersemangat nak move forward nih. Ahaha. Oke, iLa dah tak betul. So, I'll see you Monday? Nanti aku review semua benda ok. Tunngggguuuuu!

Do pray for me, girls! :D

Don't You Just Love This Movie? I Can Watch It Over And Over Again Without Ever Feeling Bored :p

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...