The Entourage

Monday 3 February 2014

Dinner @ De' Templer

 

Tau tak De' Templer tu katne? Alaa.. yang shoplot tepi Petronas, tepi Balai Bomba, tepi MRR2 tu. Sangat sedap okeh kat situ. A bit pricey, but sangat sedap. Aku baru tau yang kedai ni rupa-rupanya kedai cina muslim. Ingatkan memang kedai tomyam biasa.

Yang paling best kedai ni ada surau kecik kat belakang. Senang betul aku nak nyusukan Si Gedik nih. Bila aku nampak je surau tu terus aku rasa happy. Tak perlu nak nyusukan Emyr kat tengah-tengah khalayak ramai. Haih.. Ni laa dia suka duka nursing moms.

Food kat situ not bad gak laa. Very tasty. Banyak jugak kitorang order hari tu. Ikan masak special De Templer (yang ni aku tak sentuh langsung), Butter prawn, Shark fins soup, Terung berlada dan a few types of Dim Sum. Dim Sum tu siap tambah lagi sebab aku tak cukup makan ekeke.

Siapa-siapa yang belum try lagi, silalah try ye. Senang je nak cari kedai ni. Betul-betul tepi MRR2, northbound, landmarknya Petronas, Balai Bomba dan Leha Kelfood yang mahal mengutuk tuh. Eh! Hahahahaha!

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...