The Entourage

Tuesday 14 July 2015

Emyr & The Bus

Kadang-kadang kalau aku sampai Hong Kong hari-hari bekerja, sempat laa nampak sekolah depan rumah aku ni penuh dengan budak-budak. Diorang keluar sekolah around 3.30pm gitu. Dak gedik suka betul duduk depan tingkap tu tengok bas-bas yang keluar masuk kat perkarangan sekolah tu. Bising betul mulut dia dok "Vroom.. Vroom.. Pinn.. Pinnn.." Buat aku tergelak sorang-sorang je.

Lepas tu dengar laa dia dok panggil budak-budak sekolah tu,"Abangg.. abangg.. kakak.. kakakk." Hehehe.. macam laa diorang dengar. Satu benda aku perasan dak gedik ni, dia lebih suka berkawan dengan budak lebih tua dari dia. Kalau jumpa budak-budak tengah berlari tu, dia pulak hyper lebih. Sama-sama berlari berkejar-kejar. Menjerit-jerit macam budak-budak tu ajak je dia main sekali hehe.




Hehe.. macam-macam gaya haa. Sempat ler aku settle masak, berkemas, mandi bagai. A very good distraction rupanya duduk depan sekolah ni ekeke.

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...