The Entourage

Thursday 9 July 2015

Thank You, Huggies!

Yeayy.. dapat free sample diapers! One of it pants pulak tu! Hehehe.. dak gedik memang pakai dua jenis diaper. Kalau kat rumah aku belikan diapers biasa-biasa je. Yang mana aku jumpa paling murah, tu yang aku sauk hehe. Yang penting kena based kain, kalau based plastik memang aku tak beli ler. Pernah beli sekali je diapers plastic based masa dia kecik-kecik dulu, masa tu tengah dok try-try diapers mana yang sesuai untuk dia. Kesian sangat tengok dia pakai. Macam panas. Aku pulak yang rimas tengok. Last-last aku pakai kan masa tido je sebab sejuk ada aircond.

Kalau time keluar jalan-jalan or travel, memang aku pakai kan pull ups untuk dia. Or pants. Whatever you may call it. Senang pakai travel pakai pull ups. Kadang-kadang ada tempat takde nappy room, memang kena tukar berdiri ler. Or kadang-kadang tak sempat nak gi nappy room, terpaksa tukar dalam kereta or dalam flight. Masa tu pull ups are very handy. Tukar berdiri je, senang. Tak perlu cari tempat nak baringkan dia semua.



Thanks Huggies for the free diapers!

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...