The Entourage

Sunday 1 April 2012

Engagement Update: Lavender Handicraft

Lepas turun dari kedai Dina Halim, kat tepi je kedai tu ada kedai bunga lagi. Terpanggil pulak untuk masuk. Lavender Handicraft namanya. Takde link pulak. Mungkin diorang ni tak pakai facebook kot ekeke.

Banyak benda menarik kat situ. Paling aku tertarik tengok bunga-bunga dia. Tak prnah lagi laa aku jumpa bunga artificial yang dah digubah bercampur-campur bunga. selalu setangkai yang diorang jual tu, semua dari jenis bunga yang sama, kan? Kat sini, dah siap gubah berjenis-jenis bunga dalam setangkai. Dalam setangkai tu ada laa 2-3 jenis bunga. So cantik! Tapi tak beli pun. Sebab nak tengok kedai-kedai lain dulu kot-kot ada lagi yang menarik.

Tiba-tiba aku terpandang deco kat dalam kedai dia tu. Diorang gantung-gantung flower balls guna manik-manik yang ala-ala pearls tu. So sweet! Terus dapat idea untuk ganti batu-batu kristal kepada pearls. Murah pulak tu. Batu-batu kristal tu harga dia RM8.00/semeter. Pearls ni pulak RM1.80/semeter. Altogether RM9.00 only. Saving banyak di situ! Dah laa lagi sweet dari batu kristal. Hehe.. terus aku borong 5 meter. Puas hati aku. Settle satu problem!

Pearls RM8.00 Per Meter
Next Stop: Kasih Koo

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...