The Entourage

Wednesday 18 April 2012

Engagement Update: Pearls Atas Veil

Perkakasan

Yessss.. akhirnya siap jugak selendang aku! Ingat tak selendang aku yang aku beli kat Jalan TAR dengan Azila tu? Sekarang dah berwajah baru. Since aku decide untuk guna patch lace kat pergelangan dan bawah baju, aku rasa veil aku pun perlu ada kaler putih-putih jugak untuk bagi dia nampak sweet. Since aku beli veil tu ready-made, and dia memang dah ada sulam-sulaman dan pink beadings, aku decide untuk tambahkan pearls je sket kat gap-gap yang masih ada kat veil tu. Baru laa balance ada putih-putih jugak kat veil hehe.. Lepas ni boleh concentrate kat patch lace untuk baju pulak. Yeayy!!

See That Small Pearls in the Middle of Those Flowers?

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...