The Entourage

Saturday 21 April 2012

Reception Update: Try Baju @ Rita Collection, Klang

Sangat banyak benda aku buat hari ni. Rasa sangat productive. Aku pun tak tau berapa kilometer kitorang travel hari ni.

Sila lihat tentative aku untuk hari ini. Entry akan dipecah-pecahkan kerana ia akan menjadi terlalu panjang ye. Hehe..

1. Pergi Rita Collection, Klang untuk try baju.

We started our day quite early than usual. Gave ene a wake up call at 8.45am. Awal, kan? Hehe.. Boleh pulak dia bangun tu. Padahal malam tadi tido pukul 5 pagi. Cian ene.. :) Takpe, semangat nak kawen, kan kan? :DDD

ene sampai rumah aku pukul 10.30am. Pick up, terus ke Klang pergi Rita Collection. Aku memang dah buat appointment dah. Kak Rita tu pun dah sms dah tanya pukul berapa nak sampai. Tak sabar sangat nak try baju yang aku sangat suka tu. Sanggup tu pergi Klang semata-mata nak tengok baju. Hehe. Nak tengok tak yang mana?

Yang ini. Love The Tail!

Sangat Cantik, Kan? Simply Gorgeous :)

Selepas try, aku rasa memang sangat puas hati laa dengan cutting dia. Cuma tinggal nak fitting sikit lagi. Aku sangat la jatuh cinta dengan baju ni. Full beading pulak tu. Ekor pun tak panjang sangat. Comel-comel je. ene pulak dia pakai Nehru Suit dengan sampin dan tanjak. Plus accessories lelaki yang lain-lain laa macam keris, rantai panjang, brooches. Kasut sendiri. Harga untuk dua-dua set baju tu RM1,800. Aku rasa macam murah jugak. Still affordable laa.

Tanya Kak Rita kot-kot boleh kurang, dia tak bagi. Hehe..  Hmm.. rasa macam nak book sekarang. ene pun agree dengan attire dia. And yes, he looks charming :) Tapi aku sabar je dulu. Next week nak pergi tengok kat Mimi Bridal dengan Rinssuzana. Both tu memang aku nak pergi sebab collection diorang memang cantik-cantik. Then, lepas tu baru aku decide mana yang aku nak. Mintak-mintak by then still ada lagi laa baju yang cantik ini. Huhu.

Ni blog Rita Collection, Mimi Bridal and Rinsuzana kalau ada siapa-siapa nak refer. Try check them out. The collections are marvelous!

Okay, off the the next destination. Aeon, Bukit Tinggi nak collect Lancome cosmetics. Yeayyy!!!!

2 comments:

  1. good luck dalam pencarian wedding dress!! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Sharz! Thanks a lot! :) Last Sunday dah pergi Mimi Bridal. And rasanya macam dah jumpa my dream wedding dress. Their bajus are awesome! :DDD This Sunday nak pergi book siap2. Tak nak tengok tempat lain dah ekeke.. :DD

      Delete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...